Spletna glasbena mavrica

Posted: 21/02/2014 in muska, prebliski, zb(i)rke
Tags: , , , ,

Zdi se mi, da ob ustreznem prepletu in poenotenju vseh mogočih silnic, ni bolj zabavnega, pa dandanašnje pravzaprav hudo udobnega hobija, kot je brskanje po glasbenih sferah. Te navade se očitno ne bom znebil nikoli. Od začetnega na/presnemavanja kaset in kopičenja muzike na medijih raznih sort do danes je k vragu naproti že odšpilalo nekaj bendov, Rollingi so napravili vsaj tri poslovilne turneje. In jaz ?

Jaz že nekaj časa pojem hvalnico Facebooku, Youtube, SoundCloudu in podobnim aplikacijam, ki so postale imenitno izhodišče za brskanje. Udobno, hitro in poceni so v tem primeru po mojem glavni atributi. Kar se tiče spoznavanja novih svetov, prestopanja bregov je še posebej zabavna aplikacija FB in nabor frendov z različnimi glasbenimi preferencami, seveda z ostrimi mnenji, ki jih precej med občestvo aplicira Jizah. To cenim, kot tudi njegov glasbeni izbor, ki me sili v poslušanje rapa (in zdaj vem, da mi sede »minimalističen« rap tipa N´toko in Ka) in funka. Ampak, da ga ne bom obsodil kot obsedenca s poskočnimi ritmi, me takoj pojem hvalnico zaradi Lykee Lii, ki jo je enkrat vmes tudi uspel podtakniti. Valjda ne morem niti mimo Manatee zaradi katere moram zdaj doma pogodteje utišati muziko, ker »kdo pa to posluša ? – dej ugasn«. Punci v bran povem, da mularija Vetra v laseh na njene beate čisto zadovoljno muva in tudi sam se občasno ujamem s trzajočimi udi. Skratka, z užitkom brskam naprej. In potem se spotoma zaletim v gospoda X, ki me najprej lepo nostalgično pošlje na Vans warped tour verjetno zgolj in samo z namenom, da tam odkrijem poskočneže Flogging Molly s katerimi smo odtekli kar nekaj kilometrov. Muzika za maraton in ostale teke bi si sicer zaslužila svoje poglavje, ampak nekako ne najdem primernega  trenutka. Ko laufam in sem poln idej o ubeseditvi tega fenomena, ne morem pisati in, ko blogiram običajno v okolici ni ustreznih endorfinov.

Kratek oris razmer je seveda služil zgolj enemu smotru in sicer, da priznam, da me aplikacije kar lepo premetevajo po glasbenem vesolju, mi tupijo v glavo nove trende, drugačne pristope. Včasih me spotoma spomnijo še na kon-tekstulanost posamezne glasbe, ki zaživi kot soundtrack v kaki drugi medijski sferi. V filmu ali pa nadaljevanki denimo. Praviloma so ti soundtracki precej dolgočasni, sestavljeni nekako v slogu R1, za vsakogar nekaj …. Kakorkoli (raje končam, kot da se zapletem še v debato s kakim filmofilom, ki ima talent za soundtracke :-))….

….Niti se ne spomnim natančno kako sem mesec ali dva nazaj prišel do komadov iz seriala SONS OF ANARCHY… Ampak, ej, odpihnili so me. Dobesedno. Se jih ne naveličam. Ravno pravšnji izbor glasbe, ki že samostojno zapeljuje…..Nažigam torej to muziko že nekaj časa in se navdušujem in brskam in spotoma ugotovim, da je na Youtubu nebroj kanalov, ki vrtijo muziko te serije, ki jo poznam zgolj bežno. Pa spet brskam, raziskujem za avtorji, ki jih najdem v teh naborih……Z lahkoto se izjasnim, da je kolekcija vredna poslušanja in raziskovanja. Toliko poštenega rocka, folk muzike, bluesa in kar je še takih bolj odločnih glasbenih žanrov ne najdete kar tako na enem mestu. Zato trenutno bivam v varnem zavetju desperadosov tipa Sun Kill Moon, Murder in death, Attika 7, Cycle of pain, Patty Griffin, Big Linda, Sharron Little, Ryan Horne, Joan Armatrading, Richard Thompson, The white buffalo, Batlleme & The Forest rangers, Devil´s brigade, Tarbox Ramblers, Jack Savoretti, Noah Gunderson, Flatfoot 56, White Angel. Rockam z bikerji. Sede. Na polno. Uživam.

Comments
  1. potpodnoge says:

    Lep zbir muske. Nestrpno čakam na tematski prispevek namenjen tekačem.

  2. lebanovo says:

    ob priliki pride….skoraj zagotovo🙂

Leave a Reply

