Iz kleti na Sežano 2013: projekt zaključen

Posted: 27/03/2013 in lauf
Tags: , , , , , , , ,

Dnevi minevajo, najbolj iskreni občutki tudi, zato hitim in brskam za zadnjimi prebliski iz Sežane. Čas, od novega leta do sem, se zdi koristno porabljen, saj sem Sežano odtekel v času 1:55:06, kar je v bistvu najbolje od kar sem fotr – to pomeni najbolje v štirih letih. Kdor pozna bonuse in maluse tetitule bo cenil rezultat, še posebej zato, ker kondicija ni ravna premica, ampak, vsaj v mojem primeru, solidno valovanje. Samo spirit je vedno usmerjen v nove pustolovščine.

Skratka jaz sem v zadnjih dneh čisto zadovoljen sam s sabo – »matr dobro je blo u nedelo«. Za take stvari se splača trenirat, organizirano, sistematično, trošit čas. Ker potem kar gre in jo pičiš proti Bazovici, v Trebčah si »za tren oka« in ko celo ugotoviš, da ti sledijo, pa jim ne znese…… Priznam kar zanimiv občutek, ker sem ponavadi jaz tisti, ki opazuje rite. Torej, moj je tek je bil OK, sploh glede na prejšnjo neaktivnost ter na trud, ki sem ga vložil v zadevo in kakopak: sežanske razmere. Čeprav: čeprav vedno najdem stvari za tehtanje. Kot recimo zdaj. Saj vem, razmere se bile obupne, pihalo je, dež je sekal postrani, mrzlo je bilo do jajčnega minimuma, skoraj sem zamudil na start, ni bilo ogrevanja, zadnja loža je želela špikat na dirki, dva dni prej je želel zafrkavati soleus oz. za jahače med vami: listi so me hecali. Bi rekel, da je bilo v obdobju treninga premalo asfalta. Cena zimskih razmer pač. Kakorkoli so se zdeli hudi trenutki na tekmi nemogoči, pa mi je Soleus v dneh po dirki sporočil topiko ali dve, ki raztegujeta usta. Verjetno nisem daleč od želene ure petdeset. Prva stvar za razvedrilo je v bistvu nizek pulz (kadar sem šel v prejšnjih letih na polno, sem imel povprečje okoli 170, tokrat zgolj 162), iz česar lahko sklepam, da nisem šel na polno. Mali bi valjda dodal, da se ne znam »zjebat«. Nekaj bo na tem. Vseeno sem se v ponedeljek in torek kar pogosto srečaval s pozdravi g. Muskl Fibra. Praviloma sem snidenje odstokal v počasnem gibanju. Je nalagal nekaj o kislinah pa teh stvareh. Ampak, okej majstore, si rečem, to bom izboljšal, sploh ker sem se potem zapičil v intervalno, kilometrsko analizo. Dve tretjini sem odtekel nekako po pričakovanjih, eno sem zabluzil. Nedvomno bi moral te počasne kilometre okoli 5:50 hitreje odteči. Seveda kot izgovor navajam vremenske neprilike, a v praksi bo potrebno odteči še kak interval, ki se bo nadgradil na kakem dolgem sobotnem teku okoli Ljubljane, skratka več zunaj kot znotraj. Tudi prav

 

 

Comments
  1. prdimon says:

    Čestitam! Sportski in z glavo naprej (je pa tole sploh edini način, da fotri še kdaj lahko pokažemo žrebčevski pedigre).😉

  2. lebanovo says:

    Z glavo v zid misliš :-)…tenks, borbam naprej – samo da mine, ta junku namenjen – juhej za pivo in čips, teden

  3. Žiga says:

    Super! Kdaj bo naslednji mali maraton za še boljši rezultat? Poizkusi iti za trening na kako asfaltno 10ko ali 12ko, pomaga🙂

  4. lebanovo says:

    Za 21-tko niti ne vem…prva naslednja zadeva bo domača dirka – Molniški tek, ampak na 10: http://www.sportnodrustvozadvor.si/26-novice/141-razpis-32-molniski-tek-memorial-milana-briclja.html

    ja…uvrščam na urnik tudi kako daljšo asfaltno zabavo..

Leave a Reply

