Ni mi všeč

Posted: 14/06/2012 in lauf
Tags: , , , , ,

Snoči sem se spet odpravil na tek, na tisto mojo klasiko, kjer se najprej po trim stezi povzpnem mimo razcepa proti Orlam na zgornjo varianto poti proti Urhu, do kamor pridem ponavadi že ves upeham in se mi zato zdi spust v dolino Konjščice, navkljub desničarju, prav blagodejen.  Trase seveda ne zaključim s tekom počez, čez travnike, temveč si otežim tlako z vzdrževanjem tempa skoraj do zatrepa doline, kjer obrnem in po obronkih gozda na drugi strani doline končno prispem v bližino domačega tuša. No, in ko takole na večer, v skladu z vremenskimi neprilikami, drobencljam po  namočeni, z meglicami prežeti, trasi in se mi misli vozijo skozi dnevne dogodke mimo večernega fuzbala v napoved prihodnjega dne in skoraj uspešno ignoriram mali, intimni, nepotrebni TBWP (zaradi medveda iz Iške jasno :-)) ter raje upiram  pogled v veliko blatnost, se mi za trenutek zazdi, da sem zblaznel, saj prizor, ki ga uzrem, nekako ne sodi v osamljeni konec Zadvorskega hriba. Tam v bližini Molniške čete, namreč namesto medveda ali vsaj podlasice (ena se je prejšnji teden skoraj zaletela vame) spokojno  v gozdni tišini čaka na noč lep, rumen bager. Kako in zakaj je pa ta tja zašel ? Res, konec sveta vedno pride nenapovedano. Kot se za mrcino spodobi, je lepo potko preoblikoval v teren za škornje , pa sploh še ni začel izpolnjevati svojega poslanstva: tj. izkopavanje in nakladanje zemeljskega materiala. Kasneje ugotovim, da je bager do tja zašel po ta spodnji od Urha, kar zagotovo pomeni veliko blatnega in neutrjenega terena čez poletje. Ni mi všeč: upam, da hitro opravi kaj koristnega in se spoka nazaj na gradbišče.

Leave a Reply

