Leto kriminalk ali kriminalno leto ?

Posted: 27/07/2011 in prebliski
Tags: , , , , , ,

Zvezda letošnjega poletja je inšpektor Vrenko. Z njim ni dolgčas. Rešuje primere, odtava v London, se sprehaja po razstavah in nadleguje znanstvenike. Vmes opaža prebliske, se vtakne v japije iz lepih hiš ter na vsakih cca. 200 strani ponudi rešitev enega primera. Prav zadovoljen sem, da nisem že prej naletel na mariborske zaplete, ker serija v enem kosu ponuja veliko užitkov. Liki zacementirani v žanru se pač razvijajo in Evropa je bila dobro izhodišče. Nasploh menim, da morajo liki kot Vrenko živeti v spodobnem številu nadaljevanj; šele takrat zares zaživijo – fino je odkrivati nianse. Nadaljevanje bi privoščil tudi Blomkvistu, a je  bila zadnja številka Millenniuoma na žalost že stiskana. Po drugi strani pa denimo Roka Osterberga nikakor ne vidim v še eni epizodi brezčasnosti. V njegovem primeru en, ampak močen, tresk (ki precej odmeva) zadostuje. Po moji sodbi je v tem primeru Sin City (no ja, pa še kaj) napravil lepe transformacije. Iz stripa na film, da bi se lahko kot eden od vplivov vrinil med Zoranove zapise. Jep, leto kriminalk. Nujno, ampak res nujno, bo treba zaviti po zavitek prigod Dylana Doga.

Comments
  1. mojcej says:

    O ja, Vrenkota imam tudi jaz rada… no, saj se vidi zgoraj na fotki… ja, tista komentatorka sem jaz :-)))

  2. lebanovo says:

    res fina zadeva..pričakujem ekranizacijo..nekaj v stilu Midsomer murders

Leave a Reply

