Gentleman v Kinu Šiška (27.6.2011): Keep the fire burnin´

Posted: 08/07/2011 in muska
Tags: , , ,

Keep the fire burnin´

Mineva drugi teden od Gentlemanovega koncerta v Kinu Šiška in njegov reggae še vedno odzvanja v ušesih. Model je res ustvaril dobro mešanico roots ritmov in dancehall vložkov. Tudi lirično je povsem na ustreznem reggaejaškem nivoju. Opozarja na krivice in išče razmere za boljšega človeka. Biti odgovoren, biti jah.  Kolikor si trditve kontradiktorno skačejo v zelje, jih Gentleman uspe povezati v smiselno celoto. Jah pristop, pač. In sploh je daleč od tega, da bi lahko njegovo muziko označili za dolgočasno, kar se reggaeju včasih rado pripiše. Koncert, ki je zgodil 27.6.2011 se mi je zdel še boljši od tistega pred nekaj leti v Križankah. Takrat sem odšel od tam sicer potešen, a ne ekstremno navdušen. Vsaj tako zadevo doživljam danes, čeprav zapis o tistem dogodku izpričuje neko stopnjo navdušenosti. No, tokrat sem zapustil koncert resnično navdušen in preklinjajoč, ker je ponedeljek, ker torkov šiht ne uide in ga ne morem uživaško zabluziti kot bi to nemara drugače storil. Prilika je bila pač prava, naokoli je prijetno dišalo,  nasploh so se širile dobre vibracije, v zraku je bila dobra volja.

Res je sicer, da sem Brata zamudil in mi je zato precej žal, a je že tako, da nikakor ne uspem ponotranjiti logike organizatorjev. Enkrat začnejo daleč od najave in potem izgubljeno postopam po prizorišču (kot npr. v primeru Nietov), drugič zamudim kak nastop zaradi točnosti prirediteljev. Kot tokrat. Brata torej nisem slišal, čeprav je bil nakup karte skoraj bolj pogojen z njegovim nastopom kot z glavnim performerjem.

Sem pač mislil, da sem Gentlemana skozi prvi nastop že dovolj skužil, da potrebe po še enem nastopu v bistvu ni. A sem se zmotil, saj je gospod v dveh urah ponudil precej več kot sem pričakoval – kot prvič, tudi tokrat vokalistki: za uvod. Če sem v spominu na prvi koncert hranil predvsem hitre komade in tiste, skoraj nadležne, prekinitve, sem tokrat presenečeno in vzneseno padal v lepo zrežiran nastop, ki je kolovratil med roots ritmi in hitrejšim žlobudranjem. Morda je k temu pripomoglo manjše prizorišče, morda skuliranost publike, ki je v koncertu intenzivno sodelovala, morda gre zahvala nastopajočim, a ponujeno se je izcimilo odličen koncert. Prešernost ob preigravanju so je zdela več kot pristna in dve urici, v katerih s(m)o se pozabavali s klasično formo: predstavitev albuma, pomešanega s starimi uspešnicami sta prehitro minili. Gostobesedni gospod je pripravil več kot zadovoljiv, ugoden večer. Koncert, ki pušča sledove. Jah, man…..

Leave a Reply

