OLIMPIJA – Efes Pilsen: ZELENO ZDAJ JE NEBO !!!!!

Posted: 21/10/2010 in zelena
Tags: , , , ,

 

Malce evforičen sem sicer sem želel sestavek pričeti z »dvignimo roke gor, gremo na final four«, ampak se mi je to zdelo vseeno morda nekolikanj prevzetno, morda celo preoptimistično tudi za optimista, a vseeno je tekma pustila privzdigajoč občutek. In občutek traja in traja in traja in traja in traja…..Pa, bemtiš, to sem čakal zadnjih nekaj sezon (in niti slučajno nisem pričakoval, da bom tega deležen eno jesensko sredo leta 2010; Rajgelj je venomer izgledal preveč zaskrbljeno, novice so bile preveč depresivne, negotove): Da se špila basket, da ekipa igra basket kot en,  da člani izgledajo kot basketaši, ne kot prestrašeni malinovci, da pripeljani igralci niso študenti s podaljšanim absolventom, temveč izkušeni modeli, ki vedo kaj počnejo.  Dobil sem še več: gledal sem obvladovanje košarkarskih prvin in srčno borbo za svoj prav, dobil sem prvovrstno dramo  z žajfastim, zelenim zakjučkom in dobil sem sijaj v očeh ter začutil odločnost  na parketu. Kar se mene tiče: satisfakcija na celi črti. Zeleni triumf. Oprostite punce, saj fino in fajn in dovzetno, zavzetno poplesujete, samo jaz sem vesel, da migajoče rite niso vrhunec basketaškega večera. Pa ne da bi si očital pišmeuhovski odnos, ampak basketaši v zelenem so končno zavzeli prave pozicije. Zeleni zmaj se spet prebuja, sanje so očitno spet dovoljene in spet bo četrtek postal rezerviran dan. Za basket kakopak. Brez kompromisov in prilagajanj. Vem, se zavedam, je začetek sezone, a dober občutek me kar noče zapustiti. Se je že zjutraj naselil v okolici in poskrbel, da čez dan ni bilo depresivno dolgčas, temveč bolj pozitivno napeto in potem taka eskalacija. Ki je resnici na ljubo nisem pričakoval. Šank modrijani zelenih misli smo si sicer želeli spodobno Olimpijo, a na zmago med nami ni upal nihče, razen Zdovca, ki je verjetno zmago razglašal bolj zaradi marketinških prijemov. Ampak, ej, na koncu so jo scumprali. Zmago. Veliko. Upam, da ta dosežek pomeni ponovno vstajenja, resnično upam, da se zgodba ne bo končala okoli novega leta. Ker se bojim, da se bo zadnjič in dokončno. Čeprav, heh, tako pesimistično, danes sploh ne znam razmišljati. Očitno je bila hala res kriva. Naj me koklja brce, a Slokar je imel prav J. Nova dvorana za nove začetke se sliši kar preveč pretenciozno, a očitno nekaj bo na tem. Že številka gledalcev je spodbudna, kaj bo šele čez 14 dni, ko v Zeleno mesto prihaja obradovičev  Panathinaikos, kjer je mladi Shermadini prvič okusil zeleno. Uf. Zna biti napeto.

 

Leave a Reply

