Sedim na Bledu pri železniški.

Posted: 09/04/2010 in hribi
Tags: , , ,

Sedim na Bledu pri železniški. Argument v roki, na desni »ni lepšga kraja, ko je z okolšno ta, podoba raja.«, na levi zasneženi Stol, učinke sončnih peg blaži lahna sapica. In meni je fino, a nekaj me žgečka. Pa vseeno tuhtam: pa pišuka, kaj je narobe z mano ? Vedno hočem več in bolj. Kot da ni dovolj umirjenost in eleganca, ki sem jo doživel danes. Ampak ne. Jaz se smilim sam sebi, ker nimam dovolj dopusta, da bi izpeljal tiste najbolj opasne plane. Ki se kakopak razprostirajo na planjavi velikih interesov. Z vsemi člani v igri, da se razume. Na koncu ugotovim, da je vse v glavi. Once again und wieder. Itak. Vseeno je minil lep dan. Tokrat so odzvanjali v buči Res Nulliusi in v skladu z »kaj pa koga briga« sem se zjutraj lepo zbrcal izpod odeje in jo mahnil proti Pokljuki. Tam sem zajahal odcep proti planini Javornik in ni minilo dolgo, ko sem že odstiral smreke zaradi pogleda na Mrežce. Kmalu po drugi jutranji kroniki se je pokazalo še sonce in že na mehurju sem čutil, da bo lep dan. Višje od bajte se je premisa zgolj še potrjevala. Sonce, vetra nič, oooooo, zrak pa svež, da takega v Ljubljani ne najdeš. Heh. Čez strmi odsek, kjer so kraljevali macesni je šlo kot bi mignil in že sem o smislu življenja na plaži premišljeval v družbi kavk na vrhu. Od tam sem seveda spet ciljal pobočja pod Triglavom, v ta namen sem že krojil urnik in dneve v daljavi, ko vsem družinskim članom opedenam turno opremo – sem že načrtoval eno tako fino pohajkovanje od Lipance mimo Viševnika na Haute route. Enkrat vmes sem celo odsmučal dol. Malo po trdnjaku, malo po mehčalcu, nekaj v senci in večino na soncu. No. In potem se znajdem na Bledu ter se smilim sam sebi. Bemu boga pa tak lajf.

p.s. klikneš na fotko in pogledaš diaprojekcijo

Leave a Reply

