Najbolj zadet

Posted: 30/06/2009 in prebliski
Tags: , , , , , , , , ,

Evo pofočka še z moje strani, veriga dobiva člen viška. Tenks za tole čast in pejt nekam, ker vem, da veš, da imam časa obilo.😉 Med pamperskami ter vmes. Sploh za premišljevanje o ključnih stvareh. A što se mora nije teško, razmislek o zadetosti se zdi precej odgovorna naloga.

Bika sem sprva zgrabil za roge na tistem najbolj osladnem koncu, češ kako sem bil zadet ob rojstvu in da me je čisto premaknilo ter sploh. Saj je res, a sem si vseeno dopovedal, ajde svojega kleščnega prihoda na svet se niti ne spomnim, za fotrovski šuš itak veste, zato me je premislek zapeljal v obdobje pred Tevževim štetjem. Pa sem tudi jaz spoznal, da je zadetosti več vrst, od katerih je tista alkoholna še najbolj zlorabljena in najlažje dosegljiva. Včasih zgolj kot črna luknja, morda obogatena z izbljuvki, drugič obarvana na malce bolj humoren način kot npr.: odhod domov iz euroligaške basket tekme med polčasom, misleč, da je že konec tekme. Niti, ko sem pravočasno prispel na bus nisem podvomil o sumljivem scenosledu. Pač, se mi je zdelo samoumevno, da me zelenec čaka. Kot da me je čakal po vsaki tekmi, kot da nikoli nisem imel problemov z vrnitvijo domov, zato ker je trinajstka imela zadnjo vožnjo v Sostro že ob pol enajstih zvečer. Pač, s kurami spat. Za naselje z enim blokom ravno dovolj pozno. Sicer pa me omemba hale spomni še na eno vrsto zadetosti, ki je zanesljivo bolj redka dobrina. Dobro se še spomnim, bila je hokejska tekma med Olimpijo in takrat precej aktualnim HK Celje, kjer je branil Luka Simšič. Scena se je odvila presenetljivo hitro kot se za hokej spodobi. Olimpija je napadala, navijači smo bili napaljeni, v enem izmed protinapadov je junak zelene kronike ustrelil proti Luki, ta je podstavil palico in plošček je z veliko vnemo poletel proti meni, ki sem stal takojci za klopjo za izključene igralce. Ker nimam vratarskih refleksov, me je Luka zadel tja nekam v bližino očesa, kjer je v momentu zrasla ena buška, jaz pa za nekaj trenutkov malo večja atrakcija od same tekme. Sicer pa tole brskanje za nazaj kaže na to, da je naslov prispevka prava past, ki pripomore k ugotovitvi o potovanju od ene vrste do druge vrste zadetosti. In karkoli se že dogaja, vedno si najbolj zadet, pri čemer gre vedno za nadgradnjo, ki je ne moreš opisati kot boljšo ali slabšo. Enostavno si zadetek. In kot sem spoznal danes zjutraj, ko sem brskal po svojem blogu, se še vedno nahajam v neke vrsti hribovski zadetosti, kjer ni občutka za čas in znam zato še vedno podoživeti stvari enako intenzivno kot pred tremi, štirimi leti, ko sem to zgodbo živel malo bolj intenzivno. Sicer pa verjetno sestavek na izbrano temo ne bi bil popoln, če ne bi omenil še zaljubljene zadetosti, ki se vleče tja od Krakraja naprej pa kake koncertne zadetosti, ko so se trgale, pred koncertom precej nove, olstarke ter kake fine adrenalinske podrobnosti. Še najmanj zabavna, pravzaprav precej resna, je bila verjetno zadetost na avtocesti, kjer me je nadebudna študentka prava nasadila od zadaj, me malo zavrtela in spretno odložila točno na razcepu med avtocestnim krakom, ki pelje proti morju ter krakom, ki se spušča dol proti Rebernicam. S Tigrom sva zaprepadeno in predvsem zadeto gledala v bankino pred nama. Vsega bi se našlo, a ker se mi zdi, da se kar zapletam v zadetosti, prepuščam besedo še samobanirani ptičici in obalki pasjeljubki, če bi se v paberkovanje zapletla še Sadie tudi ne bi bilo nič narobe.🙂 Mislim, da bi tudi one znale povedati kaj zanimivega o temi. Bi dal besedo tudi Jelenkotu ( bojda so na vidiku spremembe) in Laufarci, a kaj ko ne blogirata. Ker sem izbral same babe, bi moral v naslednjih dneh brizgati žmoht. Ja, biti  najbolj zadet je predvsem mavrična stvar.

Comments
  1. enxen says:

    like it! predvsem tista s pakom je ql. le kje sem jaz hodil, da sem zamudil take trenutke? ah, verjetno sem bil kje zadet, hehe …😉

    ps: sejdi ne trza, sejdi je kul B-)

  2. lebanovo says:

    verjetno si hodil po višjih vrstah tribune… :-)….potem praviš, da je 007 cold hard bitch ali kako?, ona pač fura svojo smer…prav ji je🙂, a poskusiti ni greh….

  3. laufarca says:

    baba mi je reku🙂

  4. lebanovo says:

    to je čista zadeta pozitiva…

  5. Jelenko says:

    Hehe, glede na to, da bo Jelenko še rabu čas za spremembe, ena kratka na tvoj pak: Metelkova, kake ??? let nazaj (zakaj pozabim, sledi;)), točno vem kter bend, točno vem ktera piksna pira mi je z brco z odra priletela direkt u čelo, toćno vem, da je bla polna in zelena, točno vem, da sem jo gledala, da leti…. potem pa točno ne vem čist neč več;)

  6. lebanovo says:

    hehehe..ufoti all over the world….hecen feeling, ko ugotoviš, da boš zadet, pa ni nikakršne opcije umika…ufo te enostavno paralizira..

Leave a Reply

