Čutim vedeževanja klic

Posted: 24/06/2009 in prebliski
Tags: , , , , , ,

Vedeževalka Rada me je spodbudila, da se še sam spopadem z vedeževanjem, s to plemenito in človekoljubno dejavnostjo. Naj na začetku povem, da sem ta dar začutil nekako petnajst do treh, leta dvainosemdeset, ko mi je bil oče zaupal, da mu je o vedeževalskem daru oni dan govoril nono, češ, da ima ta dar naša familija že od nekdaj. Praktično od začetka štetja. Sicer pa je ta dar nekolikanj poseben, saj za transformacijo/ubeseditev zaznanega ne potrebujem specialnega medija kot so čarovniške karte, kavna usedlina, številka 090 ali kaj podobnega. Ne, nič posebnega ne potrebujem za vedeževanje. Pravzaprav sem tozadevno bolj podoben kakemu zidarju, ki za učinkovito delo potrebuje zgolj kak pollitrski argument, pri čemer barva niti ni tako pomembna. Čisto brezplačno ponujam v branje naslednjo zaznavo, ki se me je dotaknila danes na poti po ljubljanski obvoznici, kjer sem spotoma pošiljal v tri krasne voznike, še posebej tiste, pri katerih sem zmogel definirati znake pretirane, neartikulirane, vozniške agresije in zaplankanosti. Torej:

Čutim, da so planeti v konstelaciji, kar definitivno kaže na to, da se bo jutri zdanilo. Prav zaradi ščemenja v desnem licu, ravno nad modrostno piko lahko tudi potrdim, da se bo julija zgodil vročinski val in bo na ljubljanski obvoznici občutno manj prometa. Kot kaže na frišno ostrižen mezinec, moram spregovoriti tudi o finančnem stanju v prihodnjem obdobju. Ta se bo konec meseca kazal v obliki stanjšane denarnice in povečani sivini na sicer vedno bolj plešasti betici, a se bo zaskrbljujoče stanje že v začetku sončnih dni opredelilo proti pozitivnemu vzdušju. Z gotovostjo lahko potrdim tudi, po enem odpitem požirku hladnega kakopak, da se bo konec meseca julija, tam okoli devetnajstega povečal promet na Ljubljanici. In če sem že pri juliju zaupam še, da me je trzljaj desne obrvi opomnil, da bo spanje v Žabji vasi moteno v noči iz sedemnajstega na osemnajstega, prav tako bo motnje čutiti tudi naslednjo noč. V naslednjih dneh se bo spalo trdno in zanesljivo. Kot vsak pravi vedeževalec, sem tudi jaz prisiljen spregovoriti o ljubezni in otrocih. Ljubezen bo, zagotovo se približuje nekaj vzponov in padcev, a vsaj kar se tiče otrok ste lahko pomirjeni. Ti bodo še vedno kakali in se zbujali ob neprimernih urah. Za bonus dodam še hribovski preblisk, na kar me opominja škripajoče koleno in načeta ahilova tetiva. Hribi bodo ostali tam kjer so. Čutim padajoče kamenje in obiske nižjih kucljev. Nekaj v stilu Golice, Zelenice in Slemena. Na trim stezi se bodo seštevali tekaški kilometri in sredi julija se začnejo tekme v prvi slovenski nogometni ligi. Olimpija bo prvak. Uf, čutim olajšanje, vedeževalski preblisk je popustil.

Comments
  1. enxen says:

    hehe, v stilu vremenske napovedi, ki pravi: “jutri do pretežno jasno, z občasno povečano oblačnostjo in možnostjo ploh in neviht. toplo bo, ob plohah zaradi piša vetra lahko tudi nekoliko hladneje.”

    btw, a se žabja vas nahaja v spodnji ali zgornji žabji dolini? … ah, pozabi, interna fora iz enih otroških pesmic, ki jih zdaj s Pito non-stop poslušava v avtu in nama gredo že mal na kozlanje. aja, dej, lahko pa vprašaš Rado, kdaj bomo zamenjali plato?

  2. lebanovo says:

    Rada sporoča, da boste zamenjali plato, ko boste v štacuni naleteli na kakšen precej barvast ovitek kake xy zgoščenke. Morda bi res moral spremeniti naslov v “čutim vremenkotov navdih”

  3. Jelenko says:

    His backkkk!:)
    (hm, bi pa tud mene od slinih črnih misli, biiiipov in klicajev na obvoznici skor globoko v podzemlje odneslo, hehe)

Leave a Reply

