Soncu naproti skozi Desni Y

Posted: 15/02/2008 in hribi

Za uvod v šestnajstega in sedemnajstega bom javno obelodanil še dogodke, ki spadajo v devetega. Takrat se mi je zgodil čudovit dan v sončnem razpoloženju, ko so bile stopinje ravno prav trde in naklonina dovolj strma, da se hoja navkreber ni zdela kot nepotrebno utrujanje. Še pod vtisom petkove plezarije, sva se na plano skobacala ob zmerni uri in brez prevelikega obotavljala hitro zadela parkirišče na Ljubelju. Kot že tolikokrat sva tudi tokrat prehodila smučišče, z užitkom lovila sopihajoče utrinke in se nasploh počutila poživljajoče. Strmina nad urejenimi progami je minila hitro, že sva zavijala na levo proti vstopu v grapo Ipsilon (200m, 30˚-50˚). Gaz je spremenila svojo naravo, postala je manj shojena, bolj strma, bolj osamljena. Zgolj še en par se je vzpenjal v senci severne stene. Mraz je dobro stiskal, gibanje je ohranjalo toploto, midva pa sva uživala sobotno jutro. Z navdušujočim vriskom sva skozi desni izstop na grebenu pozdravila sonce, poiskala še tista dva kočljivejša prehoda, kjer je bilo potrebno možgane poklicati s paše in že se je na vrhu zaslišalo srkanje čaja. Še zadovoljni stisk roke pa sva jo pičila navzdol po Centralni (200m, 30˚-45˚). Miniaturce na Begunjščico (2060 nmv) so energetski zaklad, ki je trajal ves teden. Zdaj pa spet slišim opozorila o izpraznjenih zalogah.


Comments
  1. enxen says:

    Me prav zanima, če mi lahko zaupaš, kakšne pa so značilnosti teh opozoril?
    Me zdaj skrbi, da tudi jaz boleham …😉

  2. lebanovo says:

    Sigurno bolehaš. Nekaj simptomov:
    -pogled uhaja skozi okno
    -misel zavija k hribom
    -virtualno splezaš kaki dve smeri na dan
    -domišljaš si, da imaš dovolj energije za epske zgodbe
    -intenzivno čekiraš spletne razmere
    -klobasanje o drugih temah je napor
    -zgodnje vstajanje se ti ne zdi nočna mora
    -podoživljaš nedavne uspehe
    -čuden musklfiber, ki se zaradi preteklega vikenda vleče še v torek, je preteklost
    -na ostali svet po malem renčiš
    -nestrpno preverjaš novosti na ARSO

    podrobnejša analiza bi zagotovo pokazala še kakšen simpton

  3. matevž says:

    uf, se bojim, da gre že kar za epidemijo😉

  4. enxen says:

    jp, se mi je kar zdelo. vse sem odkljukal. lahko bi rekli, da sem prav ekzemplarični primerek.😆
    pa ne me zatožit našim humanim resursom, jim tole spoznanje ne bo prav nič všeč. prav?😉

  5. lebanovo says:

    …slutnja o epidemiji bo prava, se isti simptomi kažejo v vseh strukturah…:-)..ni pomoči..

Leave a Reply

