Sloboda ili ništa

Posted: 21/12/2007 in muska

Evo. Ni drugega za povedati. »Nč se ne premakne« tour me je stisnila v kot. Ni šlo drugače kot da se nonšalantno napravim, nataknem smrdljivke laufarske, jo šibnem v center. Logično. Sproščena nonšalanca me strezni takoj, mraz začne pronicati skozi luknjičasto blago laufarc. Pa niso Nike patike narejene za situacije okoli -5. Vsaj poletni modeli ne. Ampak ajde, kopriva ne pozebe kar tako. Vseeno, pohajkovanje skozi kuhance ni več užitek, ogledovanje ni več potrošniška droga, ampak prej čitanje odpiralnega časa. Reši me Konzorcij. Še enkrat več: tenks. Drget nagnetenih novoletnic me butne direkt pred nabor zgoščenk, ki jih kanijo prodati v teh dneh.

A da sem jaz kriv, ker sem se postavil pred novi plošček Partibrejkersov ? Ja, seveda, itak in sploh. Popolno presenečenje, ker nisem nikjer zasledil notice o tem. Vsekakor: yeeah !!! Odštejem kovance, jo stisnem do avta in pritisnem na play. Ta naprava v modri puščici še deluje. Logično, šele potem ko modro puščico prisilim k nezdravemu rohnenju. Glasnost ojačam, orgija pristnega rocknrolla se lahko prične. Glava najprej narahlo trzne, se trenutke kasneje zaziba naprej, v ljubkem loku jo že naslednji rif odnese nazaj, zenice se nekako razširijo, k situaciji dodajo kanček zadetosti in usta se ustavijo nekje na pol poti med navdušenim rjovenjem in nalezljivim nasmehom. Beograjski bojsi začnejo butati na polno, pridružim se jim z eno tako klasično »air-gituar« predstavo na način voznika osebnega avtomobila v novoletni gneči pred semaforji. Zunaj vlada obsedenost z darili in pozitivnimi mislimi, znotraj pa dogaja beograjska interpretacija realnosti. Itak. Sporočilo ni novo, niti način drgnjenja kitare. Še vedno je oboje kratko in jedrnato, skoraj grobo na prvo sluhanje. Ni revolucije v godbi teh mladcev srednjih let. Morda počasnejši kot prejšnje dni še vedno zažigajo z mešanico bluesovsko-rockovske naracije, ki tuhta o zagatah tega trenutka. S slišanim se strinjam do te mere, da mi za tistih nekaj kovancev ni žal. Mislim, da se zgoščenki obeta poštena zdrgnjenost. Se ji bo rolalo kar naprej. Če bi padel kakšen piarovski cekin, bi celo napisal, da je januarska udeležba pri cvetličarjih obvezna, a seveda bom zgolj pojačal jakost. Naj buta. Kje ste Res Nullius?

Comments
  1. Jelenko says:

    Lepe novice trosiš dobri mož;)
    lp

  2. lebanovo says:

    Yeeeah !!!! Gre na poskok !🙂

  3. enxen says:

    Kako nč se ne premakne? Memi se je premaknil, se mi zdi, zeleni mož …🙂

  4. lebanovo says:

    uf ja….pod Rožnikom se pa premika….bom komentiral v četrtek, direktno po tekmi, ko se bo novi zeleno modri mož predstavil…potem začnem lajati..se moram prej še spraviti k pisanjnu dobrih želja in hudih načrtov..

  5. enxen says:

    Ql, ql! Tudi jaz imam še dolgove z voščilnicami …😆

  6. Jelenko says:

    Ladno sem zamudla skoraj pol koncerta… Od kdaj začenjajo pravočasno? Polna dvorana, zame tokrat tud boljši zvok, nove komade sem pa zamudla… Skratka tokrat pa res PREKRATKO in sladko:) ostaja sam še vprašanje:od kje jim ta nesrečni četrtek????? grrr!

  7. lebanovo says:

    Popolnoma bodo uničili rocknroll s temi zapovedanimi začetki…:-),; mogoče bi morali pa četrtke prestaviti na srede, da se potem do sobote lahko naspiš in vikend izkoristiš v celoti. Vem, koncert tu, dogodek tam in ure gredo v večnost. Niti me ne moti toliko, da sem zamudil včerajšnji koncert, kot me moti klic poslušalke na Radio Aktual, ki se je pridušala, da je videla kako so ljudje kadili na koncertu. In take hodijo na Partibrejkerse…hehehehe..

  8. Jelenko says:

    Ja in verjetno so zaradi zakona začeli pravočasno – kako pa nej človek ‘na suh’ čaka…

Leave a Reply

