Na Lublancu 07 me je pralo

Posted: 29/10/2007 in lauf

Enkrat za spremembo se ne bom šel tekaškega pisuna, ki obarva svoje dosežke v paleto trpkih kriz in adrenalinskih pospeškov, niti se ne bom spuščal v modne zapovedi sotekačic, ki so praviloma švigale mimo mene, žvižgajoč kak emtivijevski napev. Suvereno bom zapisal, da mi je bil populistični Zoki všeč. Oblekel je jakno zelenega kluba (evo…hehehe..pa mi je uspelo zeleno barvo vštuliti tudi v skoraj medicinski zapis) in v cilju lepo čestital tekačem, ki so zmogli svojo dozo kilometrov. Vsekakor gre ta poteza v zeleni jakni s tresočo roko županu bolj v prid, kot tista Lojzetova, ko si je v sredo nadel vijolični šal. Bolj vnete je ta poteza zmotila zgolj toliko, kolikor se je medli spomin uspel spomniti, da se je svoje čase Lojze uspel predstaviti z zelenim šalom. Bi se spodobilo od predsednika, da zna zavzeti stališče. Vsaj meni se zdi tako. Še bolj zabavni trik si je privoščil svoje županske dni minister Dimitrij. Njemu je takrat na tekmi s Cibono uspelo svečano odpreti prenovljeno Halo Tivoli: prebarvano v vijolično. Jaz sem preveč zelen, da bi štekal tako potezo.Eh, me je malo zaneslo.

Koneckoncev sem želel nekaj pisati zgolj o spodnjem grafu, ki naj ponazori moj, nedeljski, deževni lauf. Priznam, vrednosti srčnega utripa, predvsem v zadnjih kilometrih, me malce presenečajo. Utrip čez 200 verjetno pomeni samo dvoje: ali gre Polar počasi v franže ali pa se moram malce zasekirati, ker mašina očitno ni dizel, ki bi mirno vlekla tudi na daljše proge. Mogoče sta imela kaj pri trapastem utripu zraven tudi dva isogela, ki sem si ju privoščil v zadnjih kilometrih. Seveda je potem letelo preko mej (pustimo debato o tem kaj se zgodi, ko učinek gelov popusti ); zato zdaj preklinjam stopnice in tetivo. Počutje v jutranjem nalivu je bilo sicer okej, brez posebnosti, skorajda pod kontrolo, še več naravnost užival sem ob spoznanju, da nisem edini nevrotik, ki med laufom popeni za malenkosti. Ena takih malenkosti, ki očitno ne moti samo mene, je povezana z vezalkami. Ko se te nepričakovano odvežejo, je vsega veselja v trenutku konec. Moraš se ustaviti, odviti na stran, se prepogniti in prešvicano opazovati tekače, ki si jih predtem mukoma prehitel. V tem trenutku vstavljam še polemiko s staro trditvijo, da na teku tekmuješ predvsem sam s sabo. Ja,ja; je že res, ampak čisto dobro dene, ko jih nekaj prehitiš in tako ugotoviš, da vseeno nisi najslabši. Pač, prekletstvo današnjega časa, to nenehno tekmovanje. A pri vezalkah to vseeno ni najhuje. Najhujša je izguba ritma. V žaru enaindvajsetke in celotnega dogodka želiš biti spet čim prej »on d trek« in zato pospešiš, se zadihaš, »te zagifta«, pojavi se bodec: cilj se začne oddaljevati, veselja je konec. Hujše skoraj ne more biti.

A kot rečeno, tokrat sem se počutil dobro, dež me ni motil in prav zadovoljen sem bil ob spoznanju, da gre na enaindvajset dokaj spodobno tudi brez kolikor tolikor rednega treninga, samo tale graf mi ne gre iz glave. Po mojem Polar jemlje slovo. Evo, sem zavzel stališče.

Comments
  1. sinica says:

    Čestitam za dober lauf🙂

  2. EnXeN says:

    moja interpretacija grafa, hehe … ce smem?
    na startu mucho predtekmovalno anksiozen!. nato si enkrat, dvakrat, trikrat zavezes vezalke (in enkrat morda se lulas, recimo pri zadnjem vezanju). mimogrede – tole vezanje vezalk nate deluje prav meditativno, pulz ti mocno pade, al ti pa voljo vso pobere (to sem sicer danes ze nekje bral🙂 …), vozljaj cim veckrat! torej, sledi prvi doping in prvi zid, nato drugi doping in zid in hvala bogu cilj (pa to vec znas, da …😉 ).
    enivej, cestitam za voljo! jaz sem celo jesen naokrog razlagal, kako da bom tekel, na koncu pa imel sluzbo za dober izgovor, da mi ni bilo treba sodelovati v predstavi premocene gosenice …😦

  3. lebanovo says:

    dosesedno anksiozen ja :-)…..verjetno nisem omenil, da sem skoraj zamudil štart, na ogrevanje nisem niti pomislil, kaj šele izvajal in za tiste padce krivulje krivim predvsem tetivo, ki se je sem pa tja javila, pa sem malce upočasnil….

    ja…tale doping je res hecna zadeva, ker teh vrečk nisem jedel prvič in sem imel občutek, da jih poznam…na vseh tekih do sedaj (če sem vzel kako tako vrečko) mi je utrip kvečjemu padel, ne narasel, sploh pa ne tako zelo….ne spomnim se, kdaj sem sploh šel nazadnje čez 190, kaj šele čez 200, zato malo dvomim v tele visoke vrednosti….ker se res nisem počutil na robu eksplozije..

    če gre verjeti Polarju sem pretiraval….. to bo to…gosenica je imela pa precej členov, bo držalo, na žalost zaradi vremenskih razmer ni bilo prav presenetljivih razgledov…

    ostane seveda obljuba za naslednjo sezono, ki jo odpira MKM…..

  4. Schnuy says:

    well..mene je navilo med 17. in 19. km……
    ampak naslednej leto pa smrtno resno…gremo pod 11:40😉

    p.s.: predštart saks🙂

  5. Schnuy says:

    jebemtiš…malo me v prste zebe🙂 ..
    pod uro štirideset se ve..

  6. enxen says:

    MKM – <a href=”http://doment.moj-album.com/slike/8923434/VzToABqbkhgmjIyO.v.jpg”mali koritniski mangrt – vazi! predlagam mec!😆
    MKM – mali kraski maraton – hmhm, takrat enkrat se zacnem uciti zibanja; upam, da dete ne bo zamujalo, ode izgovor … hehe.

  7. lebanovo says:

    ..musklfibr pa to…že zdaj držim pesti za ta rezultat…

  8. Schnuy says:

    če po čudežu uspe, kar ne bo, a tega ne priznam, ker je slabo za motovacijo, bo praznik😛

  9. lebanovo says:

    skomine pa znaš delat ja…..če bo forma, pa tajmingi ta pravi: ma da padeta oba MKM-ja !, to bi moral biti načrt…

  10. lebanovo says:

    vsaj kar se mene tiče: cilj mora biti !…in to nujno čisto malo nad realno uresničljivim….da malo rajca…ker, komu se pa da v prazno laufati….okej, enkrat na mesec že…a redno ? in v prazno ?…

Leave a Reply

