Pismo mojstrom

Posted: 14/06/2007 in prebliski

Olja !, obrtniki, mojstri, prodajalci, posredniki gradbenih, pohištvenih in ostalih hišnih nujnosti. Naj vam sporočim jasno in umirjeno, sedaj ko sopara še ni butnila v male možgane in zunaj vlada še malce meglena jutranjost: Na jetra mi gre vaš smisel za poslovnost in služenje cekinov. Enostavno zato, ker je malce bebav. Pa začnimo:

1. če nimate časa, povejte prosim: tudi ostali delamo in razumemo časovno utesnjenost, bo manj slabe volje za vse udeležene v gradbeno orgiji

2. ne obljubljajte po nemarnem; nategi ne povzročajo zgolj slabe volje, ampak tudi kakšne hujše reakcije

3. če že zinete, da boste poklicali, pokličite še isti dan,

4. fraza »poklical vas bom kmalu« ne pomeni, da mora vmes preteči 14 dni

5. če se zmenimo za datum, potem se ga držite oz. sporočite, v kolikor se je kje kaj zalomilo; ne boste verjeli, tudi preostali ostali, (ne)rokodelci imamo radi organiziran čas

6. ko rečete, da pridete ob osmih, to zagotovo samoumevno ne pomeni, da pridete ob dvanajstih

7. če se že zmenimo za celotno storitev, to ne pomeni,

a. da moram posojati orodje

b. da moram pospravljati za vami

c. da morate vmes še nekajkrat skočiti v trgovino (zakaj imate kombije ?)

8. če pri projektu sodelujete še s kom, vedite, da me vajina komunikacija ne zanima, še manj sklicevanje mojstra na mojstra

9. če me že sprašujete o tehničnih odločitvah; ali naj to naredimo tako ali tako, s tem ali z onim, mi zraven prosim še razložite razlike, prednosti in slabosti, da bom pač odločil (če sem že prisiljen v to) – se vam ne zdi, da bi stvar naredil sam, če bi jo znal ?

 

10.  ponižujoče se mi zdi, da moram povzdigniti glas in tuliti na vas mojstre, da nekaj naredite v roku, ki ste si ga sami določili…mar komunikacija v pogovornih decibelih ni dovolj ? od kod potem kimanje v takih primerih ?…

 

 

p.s. blog je res imenitno samoterapevtsko orodje🙂

Comments
  1. EnXeN says:

    OMFG! kwa mene čaka … takele da bom pisal čez nekaj tednov!?
    hej, kaj pa možni preventivni ukrepi? morda ob podpisu pogodbe mali aneks s prepovedjo uporabe zgornjih fraz in izgovorov in z namigom in grožnjico o mogočem taktičnem termonuklearnem posegu omejenega obsega na psihofizično (MagiTM) celovitost njih – obrtnikov v nasprotnem primeru? yeah. let’s nuke’em!

  2. lebanovo says:

    ma sem skoraj prepričan, da boš v samoterapevtske (ker za v hribe ne bo ostalo veliko časa, sledi namreč obdobje čakanja, ogledovanja, itd🙂 – edino, če si bolj Siničine sorte, ki goni gor na Dobrčo pa k Robleku ne glede na situacijo v dolini :-)) namene zagotovo piskal podobne viže….

    p.s sem se pa pravkar spomnil še desete točke…taktični termonuklearni poseg omejenega obsega na psihofizično (MagiTM) celovitost ni slaba ideja..hehehehehe..

  3. Tomaz says:

    A si že kdaj slišal za Asistenco? Prvih 6 točk tam ne obstaja. Za ostale nisem tako prepričan.

  4. lebanovo says:

    saj verjento se tale pisarija bere bizarno in patetično…resnica je taka, da se na koncu vse uredi in gredo mojstri naprej, ti pa v naslednjo fazo…kot rečeno: imeti blog za pucanje ventilov ni slaba zadeva…

  5. EnXeN says:

    se strinjam. boljš blog, kt cesta …

  6. sinica says:

    …še boljš pa Dobrča🙂 čist vseen al penast skačeš po neenakomerno zafugiranih plošcicah, al si pa čelko butneš na glavo in odpihaš v bližnji klanc, zjutri se pa umirjeno meniš naprej. Neki sem pa vseen pridobila v tistih desetih letih zidanja bajte (če že bajte nisem :-()…občutek kdaj bo kričanje na mojstre efektivno in kdaj je čas za zaključek u stilu…mah bom pač čim manj u tla gledala🙂

  7. Alla says:

    Kako poznana situacija. Saj vem, da je zlobno, ampak mi je vseeno malce lažje pri srcu, ko vidim, da nisem edina, ki sem (in še imam) takšne probleme z mojstri, ki so mi renovirali stanovanje.
    Skrajno tečno se mi namreč zdi, da moram neštetokrat klicat za reklamacije in reklamacije reklamacij, jemat dopust zato, da se potem mojstrine prikažejo ob dogovorjeni uri (ali celo ob dogovorjenem dnevu)….
    OK, grem dihat……

  8. lebanovo says:

    zavidam tole rižoto😉

  9. Jelenko says:

    Been there, done that;) Upam in želim ti, da majstori ne vplivajo na ‘put za jug’

  10. lebanovo says:

    kot bi rekel Vidoviti: pa to znate da !!!😉

  11. […] zdaj, ker me je na tovrstne nepredvidljive dogodke že pred časom opozoril VčasihPišem, vem, da so to le marginalije, zaradi katerih se še ne smem razburjati. Obstaja namreč več […]

  12. […] zdaj, ker me je na tovrstne nepredvidljive dogodke že pred časom opozoril VčasihPišem, vem, da so to le marginalije, zaradi katerih se še ne smem razburjati. Obstaja namreč več […]

Leave a Reply

