Planjavski ruševec

Tik preden sreda opravi svoje delo in prevesi začetek tedna v skorajšnji vikend, zlorabim besedo ali dve za polemiko o nedeljskem izletu proti Planjavi. Proti vrhu te oblegane gore smo se namenili od Pastircev gor. Toliko smo že pregnani, da se nismo zakadili proti Kamniškemu sedlu in potem naprej, ampak smo lepo po svoji pameti zavili na greben Macesnovca. Sodeč po opisu se greben izteče točno na Sukalniku. In tako je tudi bilo, beštija nas je izvrgla točno na markirano pot, ampak klinc pa lastna pamet in prebiranje vodničkov. Včasih je vseeno potrebno poslušati bolj izkušene. No, ne samo poslušati, včasih je koristno vprašati. V nasprotnem primeru se zgodi »čez greben Macesnovca na Sukalnik«. Definitivno je tura namenjena botanikom in pomenoslovcem. Prvi bi lahko preučevali bujno visokogorsko rastje, drugi bi paberkovali o izvoru imena. Da se gora imenuje po nekaj macesnih, ki jih slutiš ob vznožju, je primer najodličnejše vrste angleškega humorja. Vsaj štirje opraskani, zvečer lepo dišeči po borovi smoli, menimo, da je ustreznejše poimenovanje Planjavski ruševec. Tam gor je nekaj kubikov ruševja preveč za pristno hribovsko uživancijo. A po drugi strani zgolj pritoževanje ne zaobjame celostne izkušnje, saj velja opozoriti na dejstvo o tako zapuščenih koncih, da cel dan ne srečaš ne ljudi ne živali. V bistvu smo uživali. Nedeljski odklop pač. Daleč od parketarja. Smer ( ji sploh lahko tako rečem ? – z nekaj kritične distance: ne), čistokrvno brezpotje je težko opisati. Še najlažje tako: Zjutraj nas je pogoltnilo ruševje in nas izpljunilo kako urco kasneje, vmes se je zgodilo 470 metrov enke do dvojke z uvodnim detajlom ovrednotenim s tri, travniško-skalne kakovosti. Bil je zanimiv dan.

11 thoughts on “Planjavski ruševec

Add yours

1. Hm, a sta to bla zravn tud dva, ki sta se z enim speglanim merčotom prdrsala na jermanco ?
    Drgač pa, čestitke za vstop v svet opojnega šodrovstva, je fino vedet, da ni čisto vse ravno v previsih 😉

Všeč mi je

2. hm…modelcev s speglanim merčotom na naši turi ni bilo zraven…..hvala za čestitke, vse bolj hribovski romantiki smo v nedeljo previse zgolj vizualizirali…:-)

3. Zravn je biu “model” k se vztrajno upira enemu izmed največjih novodobnih kretenizmov v obliki štirikolesnega centimeterskega premikanja po asfaltni podlagi in “modelka” k te kretenizme redno izvaja, sam je prvoščla nedelo tud svojmu “ljudje-voz-u” 🙂 u nulo speglanmu seveda.

4. Ma ja, zanimal me je sam tok zarad primera skoraj neverjetnega kontrasta romantike, v kolkor bi se iz vpadljive črne mrcine prevalila v opojne vonjave ruševja …

Je pa to pravzaprav nepomembna reč, ki nima veze s spoštovanjem do te nedeljske ideje, njune izvedbe in seveda tudi reportažice 🙂 Neglede na tipe modelov/ic 😉

PS: Lebanovo, z izpuščanjem znaka “-” v kombinaciji z raznimi oklepaji in dvo/podpičji boš tudi ti pripomogel k ustvarjanju virtualnega kičastega izgleda, lahko sva ti z sinico za zgled! 😉

Všeč mi je

5. Mečka je tud meni izbulila očke! Do sedaj sem namreč mislil, da je moj klio tisti terenc, k ga ni škoda!

Sicer pa ni lepšega, kot v ponedeljek vreči pogled na svoje kitaste, zakosmatene in zagorele podlahti odete v kratke rokave, poiskati na njih kepico v dlačje zapredene smole, kepico podrgniti in globoko vdahniti eter pravkar minulega vikenda. Oh ja, kmalu gremo spet …

6. o to, pa to…gremo, gremo…kičasto gor ali dol, tetiva in osamljen možgan bosta vkup še enkrat več našla pot k soncu…

p.s. rušarjenje in mečko – to bi bil že skoraj nenaravni kontrast 😉

Všeč mi je

7. Dedek, takole bom djal: precej kruha sem pojadel tale vikend. 🙂 Da bi si pa ime skvaril z epiko, namenjeno vzponu na Polhograjsko grmado ali pa morda z opisovanje laufa po sopari pa tudi ne gre. Vseeno se je potrebno držati nekih standardov. 😉

8. Ok ok, sam da se ve, da se še zmeraj diha. In da se morda ve, da se bere.
    Pridem spet… kmal po novo dozo, pa standardi s kruhom ali brez gor al dol 😉