Pohištveni pocarji

Posted: 26/02/2007 in prebliski

Načeloma se imam za razumnega človeka, ki šteka, da vsakemu sem pa tja spodleti. Ampak, ko v roku štirinajstih dni izveš za tri precej podobne »šlampaste« pohištvene zgodbe, pa iz črevesja prileti kaka sočna. Tudi zato, ker sem že kot  malce razvajen potrošnik  prepričan, da morajo podjetja obljubljeno pač izpolniti, če se že gredo biznis. Brez odvečnega zmrdovanja in poveličevanja v stilu: ja, veste guspa, mi vam delamo uslugo. Klinc pa usluga, ko pa jim pustiš kar zajeten kupček cekinov. Bemtiš, ko kupuješ kako manj vredno stvar, znajo biti prodajalci prav pretirano osladni in jim na pamet ne pade, da naročila ne bi izpolnili. Pri pohištvenikih je seveda drugače. Ti radi izgubijo kako naročilo kot se je to oni dan zgodilo znancu, ki je naročil kuhinjo v Lesnini, ki ima, vsaj meni se tako zdi, še precej ugleda. A so ga Lesninarji pošteno pokronali in naročilo preprosto izgubili. »Ne morš da verjameš«, a si vseeno misliš: »ajde, se zgodi tudi v boljš familijah«. In potem zaviješ v trgovino na drugem koncu mesta in naročiš kopalnico, poravnaš celotno kupnino, nakar po pretečenem roku za dostavo, tudi ti ugotoviš, da tiste Gorenjeve bojse na Brnčičevi tare evidenčna kriza, ker tvojih podatkov nimajo. Ne zmorem razumeti takega odnosa. Kot, da vsak dan prodajo neobvladljivo število kopalnic in jih zato ne uspejo vseh evidentirati. »Ne mi tuki vice pokat, prosim«. Seveda, ti dokončno zavre, ko moraš ob nakupu kavča  Tom vzeti dopust zaradi dopoldanske dostave. Ker njihovi kombiji kavčev ne prevažajo popoldne. Dejstvo, da si iz Ljubljane, kamor vodijo vse avtoceste ne pomaga. Očitno za Dolenjce cestna infrastruktura ni dovolj in potrebujejo popoldne čas za obdelavo vinogradov. Seveda ne pomaga niti dejstvo, da ti prodajalec v trgovini obljubi odstranitev starega, namestitev novega kavča, ki da poteka gratis ter brez problemov. Ko bojsi zadevo pripeljejo, ti pooblaščeni govorec, sicer voznik kombija pove, da je potrebno za odvoz starega doplačati in da njemu  o tej zadevi ni nihče nič rekel. Njemu je seveda samoumevno, da te spravlja v podrejen položaj, ko ti razlaga, da takih štosov oni še nikoli niso počeli, kaj šele, da bi o tem slišali govorice. Imaš občutek, da bi se govorec najbolje počutil, če bi ti zbudil slabo vest. Pohištveniki naj vam namignem: nas, potrošnike zanimajo predvsem vaši izdelki, z vašo notranjo (ne)organiziranostjo pa ne želimo imeti opravka. Tovrstno popestritev si prihranite zase. Nam se ne da neskončno viseti na telefonih, nam se ne da iskati računov že plačanih stvari, nam se ne da ukvarjati z jutranjim počutjem vaših voznikov – s plačilom smo si bojda zagotovili ustrezno storitev, ki izključuje take veselice. Vsaj tako obljubljajo vaši tržniki. Bodo dovolj tečnobe za uvod v nov teden.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Komentirate prijavljeni s svojim WordPress.com računom. Log Out / Spremeni )

Twitter picture

Komentirate prijavljeni s svojim Twitter računom. Log Out / Spremeni )

Facebook photo

Komentirate prijavljeni s svojim Facebook računom. Log Out / Spremeni )

Google+ photo

Komentirate prijavljeni s svojim Google+ računom. Log Out / Spremeni )

Connecting to %s