Kadar zima protestira

Posted: 21/02/2007 in hribi

Kadar zima protestira je zoprno. Takrat nam softičem ostane samo Vršič in grapce tam okoli. Vse drugo nam nekako ni povšeči. Da bi se šel skalno plezanje je v kombinaciji z mokrimi pogoji premrzlo, da bi kopal zgolj po ledu je predaleč, da bi hodil v hribe na pohodne ture ni pravega motiva, da bi motovilil kombinirano plezanje se pa ne počutim dovolj sposobnega. Skratka ni pravega razpoloženja. Priznam, da mi bolj ustreza črno-bela situacija, ko poleti zganjam skalno plezanje, pozimi pa ledno. Na mojem nivoju seveda. Ampak letos zima protestira, meni pa motivacija eksponentno pada. Edino malica me še požene navzgor hribovskim radostim naproti. Ne rečem, temna čokolada s pomarančnimi delci in rezanimi mandeljni je v hribih še posebej slastna in zgolj zato sem se v nedeljo že ob devetih zjutraj skobacal do mobija in si začel urejevati nedeljski izlet. Ja., hehehe..tudi vstajanje mi je zoprno v takih nezimskih pogojih. In da bo pravici zadoščeno, sploh se nisem sam skobacal do aparata. A dan se je vseeno nadaljeval. Nekako sem se odbremzal proti Radolci, kjer sem iz gnezda izbezal še Sinico. Kot se za kilave razmere spodobi je bilo oblačno, vožnja pa je minila v preklinjanju nedeljskih voznikov, ki menijo, da je omejitev 30 km/h ravno pravšnja. Malce življenjske preudarnosti takim modelcom zagotovo ne bi škodilo. Midva se navkljub mežikajoči modri puščici nisva zmenila zanje in naposled sva le obirala okljuke proti Vršiču. Bližje sva mu bila, več je bilo sonca in ko sva stopila na prelazu iz makine, se nisva več pritoževala. Sonce je nažigalo, horde so se že premaknile v višje, vladalo je brezvetrje. Precejšnja zimska idila je bila pravi obliž za dolinsko depro. Uživajoč sva ujela gaz, ki je vodila proti Župančičevi grapi na Malo Mojstrovko in na vrhu zadovoljno vriskala, ker je pihalo ko hudič, nebo je bilo precej jasno in naju je zeblo. Kot da bi v naših krajih bila taka zaresna zima, ki bi potrebovala kurente. Tako, primerno, zimsko potešena sva odmarširala še na Veliko Mojstrovko zgolj zato, da se nama na kloži nekajkrat predre in na vrhu malce prepiha. Po čokoladenju sva spotoma poiskala pojavo, ki s švicarjem reši vse in ga prepričala, da je pir v Vobi nekaj nedelji zelo primernega. Ker ni zmogel ugovora, ki bi zdržal najine argumente smo dan zaključili v obiranju in pametovanju. Softičem moje baže gre to izvrstno od rok. Tudi v nezimskih pogojih.

 

Leave a Reply

