Narobe (zeleno-beli) svet

Posted: 22/01/2007 in zelena

Cibosi so me včeraj dejansko prisilili, da sem preklopil iz “Butec in Butec” na košarko (toliko o moji obupanosti) ter nato tuhtal kdo je tu bolj nor. So zmedeni tisti na POP TV, ki že n-tič vrtijo Butce, so malce usekani “ertevejevci”, ki prenašajo zeleni propad ali sem nor jaz, ki v nedeljo zvečer obsedim pred tevejem in nato zopet stiskam pesti za zmaje ? Da niso najbolj odtrgani mladci v zeleno-beli opravi, ki pomalicajo Zagrebčane, kot da bi bili ti eni cucki. Res narobe svet. Ni se scufalo samo vremenu. Zmajem kapo dol za včerajšnjo predstavo, lepo so izkoristili klasično balkansko podcenjevanje in se pokazali v lepi luči, predvsem Rizvić (takega potrebuje ta ekipa, ne pa nekega anemičnega velikana, kakršen se je večinoma predstavljal do sedaj) in Teemu. Anzulović se mi je kar malo smilil. Sem imel občutek, da se edini od Cibosov zaveda veličine včerajšnjega ponižanja (no, kako ostro so Cibosom namenili tudi drugi: http://www.sportnet.hr/index.aspx?page=news&id=327731). Me prav zanima kakšne sankcije bodo ubrali v Zagrebu. Bodi dovolj privoščljive slovenskosti. Poleg Miliča me letos navdušuje tudi Gašper Okorn. Precej emotivna, simpatična pojava, ki očitno razume košarko (in ni zaljubljen zgolj v trenerske skice) ter se zaveda svojih pomanjkljivosti. Pravzaprav si nekako ne znam zamisliti bolj primernega tipa trenerja za trenutno situacijo: je emotiven in očitno odlično prodaja iluzije, ki iz igralcev iztisnejo voljo do igranja, kljub kaosu v katerem se nahajajo. Igralcu mu očitno zaupajo. Na trenutke se zdi, da ima tudi ta deformirana ekipa več moštvenega duha kot ga je ekipa imela pod Tomovo taktirko. To anemičnost Tomu tudi najbolj očitam. O tistih, ki bi morali voditi klub je škoda besed, eno Da Vincijevo šifro na leto imam dovolj. Če sem že začel s filmom, z njim tudi končam. Da slučajno v primeru Olimpije ne gledamo košarkarskega rimejka Die hard ?

Leave a Reply

