MANSARDA MADNESS: o plezalskem treningu

Posted: 20/11/2006 in prebliski

glede na to da se mente, kam bi se sli našutat vam povem, kaj najbolj zaleze: CEGLI!!!…ni je stence, pa če je še tako previsna, ki bi bolj našutala…trenažni proces zahteva, da porušiš v enem popoldnevu do poznega večera 4 stene, zmečeš dol vse cegle (oplemenitene z malto) čez balkon in jih spodaj v miru se enkrat preložiš…v kolikor nisi prepričan o uspešnem treningu naj navedem znake uspešnosti: nočno bedenje zaradi krčev v mišicah in jemanje ibobrufena za vsaj nekaj uric spanja…naslednji dan vajo ponoviš, le da tokrat zamenjaš okolje….delaš na zraku – torej na mestu pristanka večine ceglov, se zaradi njih prepogibaš (dobro za trebušnjake), vzdiguješ cegle in jih mečeš na tovornjak…to seveda pomeni, da cegle vzdigneš nad glavo  in jim/mu dodaš pospešek v trenutku držanja nad glavo, da cegu lahko kasneje lažje pritisne svojo težo ob izbrano dno kesona (levo ali desno smer pristanka cegla lahko pri tem prosto izbiraš)… tako opisanemu postopku pravijo fitness strokovnjaki kompletna vaje za zgornji del, roke, hrbet in trebušnjake… jep, njegovo visočanstvo CEGU je imenitni fitness pripomoček…kar še manjka učinkoviti vadbi, je seveda trening za noge….vključitev tega v trenažni porces ni noben problem……kot po naključju namreč lahko vzameš pot pod noge in greš na mansardo nadzorovat električarja, kako opravljata svoje delo…..priporočam  čim več ponovitev te vaje..je namreč dobra tako za električarja kot za tvoje noge…

tovrstni trening je primeren predvsem za enonadstropne stanovanjske hiše, medtem pa dopisovalka iz Gurenske opisuje podobno vrsto treninga, ki je značilna za blokovsko gradnjo starejšega tipa:

kot sama pravi:…«pr men je šlo še za trdnejši trening = cegl up we go, pol we go v žakel in ko je bil ta težek nekje med 20 in 30 kg up na hrbet we go in iz 4 štuka do avta – by foot seveda (nič metanja čez okna al balkone… ma kaki, je treba trenirat na hard, pa ne postat glavna atrakcija Radolce….) down v prtljažnik, vozt še ene 5 km do odpada in tam spet up iz avta in v kontejnar…

Rezultat: povprečen čas visenja v previsu cca. desetinka sekunde…pa precejšne težave tud s položnimi 4-kami, »da se nauwa slučajn preveč prevzela :-)))« je še dodala…

p.s….članek sta prispevali dopisovalki iz Radolce in Črne vasi, sam sem si prisvojil zgolj vlogo urednika…

Comments
  1. sinica says:

    Pa še en rezultat sm prdelela s zgoraj navedenim treningom: izpravnost oz. voznost mojega avta (by mens from AmzS)bo dosežena šele po menjavi amortizerjev…Za to objavo nama z Majo seveda pripada pir na naslednjem ferajnu mislm po ferajnu🙂

  2. lebanovo says:

    načenjaš hudo filozofsko debato: kaj in predvsem kdaj je ferajn ?🙂

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Komentirate prijavljeni s svojim WordPress.com računom. Log Out / Spremeni )

Twitter picture

Komentirate prijavljeni s svojim Twitter računom. Log Out / Spremeni )

Facebook photo

Komentirate prijavljeni s svojim Facebook računom. Log Out / Spremeni )

Google+ photo

Komentirate prijavljeni s svojim Google+ računom. Log Out / Spremeni )

Connecting to %s