Drugi novembrski manifest

Posted: 03/11/2006 in prebliski

Leba-novo obstaja že dovolj dolgo, da si zasluži nekaj nadgradnje. Ob praznih marnjah, hribovskih reportažah, občasnih liričnih utrinkih in športnem besedičenju bom sedaj začel otresati še o literaturi. Seveda ne bom konkurenca poklicnim kritikom, temveč bom s pisano besedo zgolj uredil misli, da se te v poplavi najrazličnejših vplivov ne izgubijo prehitro. To se mi namreč rado zgodi. Sicer pa je prvotni namen tega malega prispevka k spletni blaznosti po mojem prerasel iz dnevnikarjenja v zapis impresij. Ob postopnem večanju obiska in prvih odzivih na zapise ugotavljam, da tok dogodkov pluje mimo mojih prvih pričakovanj. Glede na množico raznih e-štosev, ki mi jih pošiljajo frendi, sem pričakoval, da bo vzpostavitev spletnega miljeja leba-nova prebudila nekaj pisateljske žilice v ostalih in bodo komentarji kar deževali. Vsa čast izjemam, a tu sem se očitno zmotil. Po drugi strani s tem ni nič narobe, ker se je leba-novo pač izpostavil širšemu svetu in iz one strani prihaja vedno več vplivov. Čeprav se pritožujem nad neodzivnostjo »konceptualnih« članov v virtualnem svetu, takoj priznam, da v realnosti, tam za šankom marsikdaj vnovčim svoje besno udrihanje po tipkovnici. Bi skoraj lahko rekel, da na račun bloga že skoraj služim. Ampak takoj tolažim: ni prehudo, pivo do dva.  Za konec drugega manifesta seveda oznanjam, da bom vzneseno tipkal še naprej v prihodnost in čakal na, objave vredne, prebliske. Blogerski eksperiment podaljšujem za nedoločen čas, saj sem ugotovil, da tovrstno sproščanje misli postaja zabavno, hkrati se seznam primernih tem daljša. Edina težava, ki jo imam in jo slutim tudi vnaprej, je pomanjkanje časa. Skratka: leba-novo je brcalo, še brca in bo brcalo.

Leave a Reply

