Ko dviguješ mansardo

Posted: 25/10/2006 in prebliski

In potem potekajo pogovori s Sostrčani nekako takole: ojla stari, kako pa kaj ? Boš dvignil mansardo ? Ojla stari, odgovorim, ne bom je dvignil, se mi zdi dovolj visoka. Bojsi rečejo aha in potem zamenjamo temo, se ga spotoma napijemo in se potem en mesec ne vidimo. Ob ponovnem srečanju se ga spet napijemo. Itak.🙂 No, malce kasneje me vprašajo: si že dvignil mansardo ? Jaz spet pojasnim situacijo. Da tega pač ne bom počel. Scenosled poznaš. Taksi me odvrže doma, naslednje jutro vlada dopust. No, pa mine še en mesec. Ob ponovnem snidenju, me doleti naslednje vprašanje: A že kaj naprej delaš, zdaj ko si dvignil mansardo?  Valjda spijem tistih pet pirov, skomignem z rameni in razložim kakšen je program naslednjih korakov. Hehehehe..taki so moji Sostrčani….hehehehe..ampak..ni dab se sekiru..:-)

Leave a Reply

