basket nevemkoti

Posted: 16/08/2006 in zelena

Imejte me za notoričnega bebca, ki samo teži in negoduje, ampak uredniške politike, ki se jih gredo po naših medijih so pa res mimo. Tokrat ciljam predvsem na športna uredništva spletišč, časopisov. Morda sem slep in sem spregledal, a sam se o svetovnem prvenstvu v košarki, ki se začne že čez tri dni precej bolje informiral na hrvaškem spletišču sportnet. hr. Tam so uspeli predstaviti vse glavne ekipe, razgovorili so se o outsiderjih, napisali kakšno o možnostih posamezne reprezentance, pa njihove reprezentance sploh ni na prizorišču. Sem morda kaj podobnega zasledil pri naših medijskih junakih glede na to, da naši basketaši igrajo  tam, kjer sonce pleza novemu dnevu naproti ? Zgolj približek sem zasledil na siol.net, kjer so uvedli posebno rubriko, a kako o tekmecih Slovenije, morda kako besedo strokovnjaka, pa še nisem zasledil. Kot, da je potrebno čakati na zadnji trenutek, ko bosta zablestela Vilfan in Žibrat in bodo lahko novinarčki prepisali njuna razmišljanja. Seveda bodo novinarske glave porekle, da sem preveč kritičen, da bluzim, da nimam pojma, pa vseenop vztrajam: Izgleda, kot da je nogometno prvenstvo novinarje izčrpalo in ti ne uspejo prepoznati novičarskih faktorjev. Razumem, da so morali oddelati nogometno prvenstvo zelo podrobno zaradi mastnega oglaševalskega kolača, ki je takrat cedil cekine povsod naokoli in smo sedaj blagoslovljeni s podatki o Beckhamovih vezalkah, Zidanovem temperamentu, Ballackovemu nasmehu. Novinarji puščajo vtis, da prvenstvo kjer igra Slovenija ni dovolj pomembno, atraktivno, da bi pripravili kako prilogo, kjer bi se razpisali o tem in onem. Nekaj bebotov nas je, ki bi to veseljem brali. Morda sem pa zgolj jaz tečen in preveč nestrpen, pa dogodku pripisujem preveliko pomembnost. In seveda: potem je tu še Delova sobotna priloga kot primer objave totalno neprimernega članka – Nekoč kolajna obveznost, zdaj le sanje, ki je predvsem posledica jugonostalgije, medtem ko o slovenski reprezentanci ne spregovori prav zainteresirano. Članek ima sicer dobro zasnovo za feljton, ker se trudi obdelati več tem hkrati, pa žal pri tem pušča odprtih preveč vprašajev. Skratka: sem precej nezadovoljen.

Leave a Reply

