FAK OF zblojenim mopedistom

Posted: 05/07/2006 in prebliski

Mislim, to je tu mač. Res ne vem, zakaj bi moral nastradati jaz, če ima naključni zblojeni mopedist suicidalne tendence in niti ob polnoči noče dojeti, da morda luč na mopedu ni le za okras. Seveda mi, ob precej nejevoljni opombi naj le prižge to prekleto luč, odvrne fak of. Me takoj prime sla po fizični obravnavi problema, a me številčna premoč mopedističnega skvoda spametuje in odpedelarim naprej glasno brundajoč. Ampak štekam pa res ne, v čem je fora furanja brez luči. Omemba dogodka mora biti sicer oplemenitena z začimbo. Ta je tokrat izgledala kot avto, ki mi je prigonil za ritjo. Naj za konec omemnim še, da sem sam imel na kolesu luč, za nameček močno halogenko in ob zavijanju v križišču sem celo nakazal zavoj v levo. Skratka, sem vozil po pravilih in celo opremljen sem bil po pravilih. Tega ne bi zmogel trditi niti za zaritnega avtomobilista niti za brezlučnega mopedista. Se mi zdi, da bi bilo potrebno v nekaterih segmentih uvesti šeriatsko pravo. Bemti….

Leave a Reply

