Komentatorji

Posted: 04/07/2006 in zelena

Ma si ne morem pomagati. Se moram še sam malo pomuditi pri fuzbalskih komentatorjih oziroma raje bom rekel pri kritiki. Kritika, ki zadnji mesec razglaša, da so naši komentatorji daleč najslabši, pa da raje posluša Hrvate, ki obvladajo. V Hrvate se ne bom spuščal, ker njihovega programa ne gledam in o njih nimam pravice soditi. Lahko pa rečem kakšno o naših. Prvič: vsi niso zanič. Po mojem sta vsaj dva, ki posel dobro obvladata. Prvi je Obrez, ki vedno uspe oddelati korekten prenos, drugi je seveda legenda, dr. Andrej Stare. Ta vsakič znova preseneti z izjemnim poznavanjem teme, še vedno pa uspe v prenos vnesti delček osebnega pristopa. Izjave kot so: »ti barabin ti« spadajo med legendarne, hkrati pa vedno iz spomina povleče še kakšno anekdoto iz minulih dni. Teh dni je ogromno, saj je Stare na tak ali drugačen način ob zelenici že od nekdaj. Ker oba obvladata slovnico do te mere, da niti v obdobjih čustvenega razvrata ne lansirata nesmislov, ju je užitek poslušati. Seveda ima vsaka pozitiva tudi svojo negativo. Čeprav bi se najraje izognil, to ni primerno. Potrebno je reči bobu bon in poslati Laurenčiiča In Klemenčiča nekam. Pa jima pred odhodom nujno odvzeti vse mikrofone. Sam bi jima očital predvsem pretirano čustvenost, ki ni spontana, ki je narejena in ki po mojem išče vzore ravno v Hrvatih, Brazilcih, Špancih. Vsaj tak vtis sem dobil. Bojsa, za to je potrebno živeti nogomet, ne pa samo tuliti v majk. Ne odgovarja mi niti njun slog besedičenja. Bodisi je preveč tračarski, bodisi je preveč dolgočasen. Kaj je Vicotrija obleka za zajtrk me pač ne zanima, niti me ne zanimajo besedne zveze kot so »Ballack do Schweinsteigerja, ta do Lehmana«….Bojsa saj nista na radiu,te stvari lahko tudi sam vidim. Ampak to ni najhujše kar me moti. Gre za bistroumne nesmisle, ki jih oba streljata. Ena boljših zadnjih dni je …..«in Argentinci so zadeli mimo vrat«…?! Ampak preveč se pa le ne bom pritoževal, ker sem tako ali tako ugotovil, da večkrat sploh ne poslušam, temveč zgolj gledam prenos. Torej finale: Nemčija: Portugalska ? Bi privoščil Figu še en finale; Zizouju navkljub.

Comments
  1. DamijanR says:

    Doktor Stare je legenda! predvsem njegovi ˝barabini˝so legendarni. Nekdo v naših krajih ima ob Staretovih prenosih ob sebi zvežčič v katerega zapisuje ˝stareizme˝. odlično branje.

  2. lebanovo says:

    se mi zdi, da bodo poleg barabinov postali legendarni tudi prevaranti….

Leave a Reply

