VELVET REVOLVER – koncert v Križankah

Posted: 10/05/2006 in muska

 …naj dodam še nekaj misli z moje strani…..kot prvo: nekaj zamere gre organizatorjem koncerta, ki so v napovedih koncerta, milo rečeno, malce zabluzili, saj sem sam zasledil najmnaj tri različne ure začetka koncerta in sicer ob 20-tih, ob 20.30 in ob 21-tih…ker sem izbral srednjo varianto, sem ujel zgolj nekaj minut Šank Rockov…ne glede na to, da nisem največji fan, sem si želel videti njihov celoten nastop na malce bolj resnem odru….po zaslugi organizatorja mi to ni uspelo….sicer bi pa res lahko izbrali kot predvozače tudi koga drugega, ampak tudi Šank Rock niso za odpad: torej prevelike škode ni bilo …..Sausages ali BFM bi bili bolj primerni – definitvno; če bi po kakšnem naključju pripeljali Res Nullius bi bil to definitvno presežek celotnega večera……sicer pa se nadejam in upam, da bodo Res Nullius predskupina na White Stripes …….TO JE PA NUJNOST !!!!!!!!!! in edino primerno..morda bi zraven dodali kvečjemu še Hit et Nunc………na tem mestu moram dodati, da sem šel na koncert Žametnih pištol predvsem na račun stare slave (ki se je boysi sicer zelo dobro zavedajo) in sem od novega materiala poznal zgolj pesem Falling to pieces, ki se mi je zdela povsem spodobna rockovska kompozicija, z ostalimi stvarmi pač nisem bil seznanjen in sem zato koncert pričakoval s toliko večjim zanimanjem ……po enournem čakanju so se fantje končno odločili stopiti na oder in razen prvega komada sem bil kmalu kar malce razočaran…občutek sem imel,da sem prisoten na gradbišču, kjer prevladuje neizrazit hrup…..na odru sem sicer gledal junake iz gimnazijskih dni, ki pa so vsi po vrsti nekaj žgali po svojih inštrumentih in kazali energijo, a sam kemije, ki “komad naredi komad”, pač nisem zasledil …..no…komad pred Falliing to pieces jim je končno uspelo in dobil sem občutek pravega hardrockerskega špila…….do konca špila sem potem zgolj užival in upal na dolg koncert, ki naj traja in traja..(si bo treba nabavit ploščo)..ampak glede na zgolj eno izdano ploščo je bilo jasno, da več kot urce in pol ne gre pričakovati…. izkušeni zabavljači so teh cca. 90 minut pošteno izkoristili in se ljudem nastavili v vseh mogočih, pričakovanih, pozah (je lahko kaj bolj klasičnega kot razgaljeni Slash s čikom v goflji in klobučkom na glavi, seveda med soliranjem nagnjen malce nazaj:-))..obremenjenega z GNR, me je malce motil vokal Scota, ki mi ni preveč všeč (in še s sireno je vseskozi nekaj opletal), a po drugi strani je postregel z odrskimi akrobacijami vrednimi Jaggrovega Micka – torej kurjaški ples, koketiranje s publiko in izlet med občinstvo….sicer pa so se fantje izkazali in korektno odigrali koncert, eden boljših delov koncerta se mi je zdel solo bobnanje, medtem ko je bilo za moj okus eksperimentiranje Scota po tastaturah enostavno mimo……zvestemu GNR fanu je bila Nighttrain poslastica večera….ne bom napisal, da je bil to najboljši koncert na katerem sem bil, a tudi med najslabše ga ne bom prišteval, zame spada v zlato sredino…Prijetno, hkrati novo in nostalgično bi se glasil najbolj enostaven zaključek.

Leave a Reply

