Motivacijsko ali kolerično ?

Posted: 26/04/2006 in prebliski

ma zdaj mam pa jaz vas softičev počas dovolj….pa bi to, pa bi un, pa moram mal trenirat, pa raje še mal potreniram…moje osebne mnenje: fak of pa taki izgovori…mislim, če morate vi trenirati za kolesarjenje/trojke, potem je pa ta svet malo narobe sestavljen…ker res: če hodiš cele dneve po hribih pa turno smučaš, pa v enem dnevu laufaš, greš na Grmado in plezaš hkrati sigurno,,ampak res sigurno nimaš razvitih tistih mišic, ki sicer poganjajo kolo…bemtiš …se mi zdi, da vam mal alkohola manjka, da take stresate…mimgrede: ti dve bosta tekli na trojkah natančno toliko, kolikor jih boš gnal….ker ena izmed dvojice ima kondicije za izvažati pa se ne zna "zjebat do konca" – kakor bi rekel en moj kolega, trojkač – sotekač; prav tako druga, ki se na na 21 km v zadnjem kilometru še normalno pogovarja in na koncu odteče krepko pod dvema urama….ne mi tukaj z vljudnostmi…..no..sicer pa dobro jutro….hehehehe..

Leave a Reply

