Proti Partizanu (10.12.2005)

Posted: 24/04/2006 in arhivirano, zelena

no, pretežno naivno sem se tudi sam povabil na sobotno tekmo Olimpije……v zagovor moram napisati, da sem bil zaradi nadležnega prehlada že navsezgodaj tečen…..no, po tekmi se je odstotek tečnobe zgolj še povečal…pa me ni toliko motilo neigranje centrov, kot popolna nerazpoloženost ostalih… …kar se mene tiče, je še najbolje odigral Antonijevič, medtem ko so bili ostali daleč pod svojim, že tako nizkim nivojem…..če se lotim od pike to točke podrobnejšega opisa bom takoj dodal, da imajo Izraelci kar prav, ko očitajo Yoti skrivanje….tokrat je bila njegova predstava daleč od četrtkovega spektakla….poba je res izgledal softič, a v njega še polagam upe…hehehehe…nikakor pa mi ne potegne mladi Finec, ki se mi zdi zgolj malce boljši prototip zdajšnjega nadomestnega direktorja in že dobiva nekaj njegovih značilnosti, tj.: v obrambi se v kontrah postavlja tako, da so sudje primorani piskati favl v napadu in seveda: ko gre poba v napad, tapka žogo do onemoglosti – verjetno zaradi pomanjkanja pregleda nad igro, a kaj čmo zdaj, pregled nad igro imaš ali pa nimaš – pač stvar talenta……..je pa vsekakor dober material za Sagadina.. ..neigranje omenjene trojice (pač so blizu odhoda, "takla mamo, pa nč drgač"; pravzaprav me zanima zgolj še kako igra Zorić, ker nisem videl še niti ene njegove predstave – se bojim, da je po olesenelosti precej podoben Nizozemcu) še nekako prebavim, medtem ko mi gre naslednji občutek težje skozi…..zdi se mi namreč, da se fantje premalo gibajo v napadu in kar stojijo na predpisanih igralnih pozicijah….v kolikor bi malce več laufali, bi Finec morda manj tapkal in morda bi žoga več krožila…..sicer se pa v Tivoliju že ponavlja stara zgodba in igralci postajo preplašeni zaradi trenerjevih navodil…….kombinacija naučenost in spontanosti je najboljša, a pobom verjetno res manjka kondicije..glede tega se z Zmagom pač strinjam, Pinova dediščina je kar velika tudi na tem področju….. …seveda spet ne gre brez očitka..če se pobje že učijo akcij, bi kazalo kakšno minuto nameniti tudi študiranju akcij za Jimmyja….v soboto res ni imel dneva, a tudi nobena akcija zanj ni bila pripravljena, kot se šika….če so včasih znali igrati za Duleta, bi tudi zdaj lahko igrali za Oliverja, še posebej zato, ker ta ata še vedno dobiva precejšnjo minutažo…… …sicer pa smo v soboto gledali izrazit taktični dvoboj dveh prekaljenih, kjer je Zmago izgubil, po mojem mnenju, predvsem zaradi premajhne kombinatorike v napadu in treh švoh minut v drugi četrtini…….upanje še ni izgubljeno… tokrat gre manjša pripomba tudi dragonsom….glede na to, da v Ljubljani institut Olimpije bolj ali manj vegetira, bi človek pričakoval večje anagažiranost zmajev, tudi zato, ker je tudi Partizan ekipa z renomejem……..

Leave a Reply

